Mūsdienu lielo korporāciju laikmetā biznesa vērtības ķēde, ko parasti veido vairākas darbības jeb funkcijas (piemēram, biznesa stratēģijas izstrāde un ieviešana, izpēte un attīstība, ražošana, mārketings, pārdošana un loģistika), ir sadalīta pa dažādiem grupas uzņēmumiem, kas atrodas dažādās valstīs. Šāds sadalījums izriet gan no biznesa vajadzībām, gan no valsts likumvides prasībām attiecībā uz pastāvīgajām pārstāvniecībām. Tā kā vienā biznesā ir iesaistīti vairāki vienas grupas uzņēmumi, to starpā notiek darījumi, kuros tiek piemērotas transfertcenas un attiecīgi rodas ar tām saistīti nodokļu riski.
Informācija pieejama tikai abonentiem.
Sudraba līmeņa abonentiem pieejams viss saturs, tai skaitā raksti un rakstu arhīvs, noderīgi resursi, kā arī iespēja uzdot jautājumus PwC konsultantiem.
Bronzas abonentiem un Izmēģinājuma pieejas lietotājiem piekļuve atsevišķām MindLink.lv sadaļām būs ierobežota.
Detalizēta informācija sadaļā "Abonēt".
Abonēt
Ienākt