Arvien vairāk uzņēmumu aktīvi paplašina savu darbību visā pasaulē, nolīgstot darbiniekus, kuri uzņēmuma interesēs pēta vietējo tirgu, ved sarunas ar vietējiem klientiem par līgumu slēgšanu un cenām, kā arī veic mārketinga un citas darbības, kas sekmē uzņēmuma darbību. Svarīgi saprast, vai šīs darbības var veidot pastāvīgo pārstāvniecību (PP) valstī, kurā tās tiek veiktas. Šajā rakstā – par izmaiņām tiesību aktu interpretācijā, kas nākotnē ietekmēs PP riska rašanos, izvērtējot uzņēmuma noliktavas pieejamību ārvalstī.
Informācija pieejama tikai abonentiem.
Sudraba līmeņa abonentiem pieejams viss saturs, tai skaitā raksti un rakstu arhīvs, noderīgi resursi, kā arī iespēja uzdot jautājumus PwC konsultantiem.
Bronzas abonentiem un Izmēģinājuma pieejas lietotājiem piekļuve atsevišķām MindLink.lv sadaļām būs ierobežota.
Detalizēta informācija sadaļā "Abonēt".
Abonēt
Ienākt